Advertising Startup SixAds attracted EUR 170.000 investment

https://www.vz.lt/paslaugos/2019/02/28/reklamos-startuolis-sixads-pritrauke-170000-eur-investicija?fbclid=IwAR0X2int0yE9EExueEN32xlfDrN1p62NaEB6h9ocbmfHjOyT9n8B85S37h8

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su verslo angelais investavo 170.000 Eur į sparčiai augantį lietuvių sukurtą reklamos įrankį „SixAds“, skirtą e. parduotuvėms. Gautą finansinę injekciją įmonė skirs plėtrai ir produkto tobulinimui.

„SixAds“ – tai įrankis, leidžiantis interneto parduotuvių savininkams keistis reklamomis su kitomis e. parduotuvėmis. Įrankio kūrėjai sako, kad jis simuliuoja tradicinių prekybos centrų efektą, kai parduotuvės yra viena šalia kitos ir vienos kitoms padeda pritraukti klientus. Apsikeitimas reklamomis esą leidžia parduotuvėms sutaupyti lėšų ir pritraukti daugiau klientų.

Romualdas Juškevičius, „SixAds“ įkūrėjas, sako, kad šiuo metu e. parduotuvių, naudojančių „SixAds“, yra apie 7.000. Šiuo metu didžioji dalis įrankio naudotojų yra iš JAV, tačiau artimiausiu metu planuojama plėstis ir kitose rinkose: Kanadoje, Jungtinėje Karalystėje. Būtent tam žadama panaudoti ką tik gautą investiciją.

„Į e. parduotuves žmonės eina jau pasiruošę pirkti produktus ir išleisti pinigus, todėl juos prisivilioti yra daug lengviau. Tai patvirtina ir įrankio efektyvumo statistika – paspaudimų rodiklis (angl. CTR) mūsų tinkle yra net kelis kartus didesnis nei kai kurių tradicinių marketingo įrankių“, – tikina p. Juškevičius.

Rokas Tamošiūnas, „Open Circle Capital“ partneris, sako, kad nors „SixAds“ yra naujas įrankis, jis prigijo e. komercijos rinkoje. Tą, anot jo, patvirtina augantis klientų skaičius įmonės pajamos.

„Teigiamai įvertinome ir startuolio komandą: jos branduolys – specialistai, kurie yra sukaupę patirtį tiek e. komercijos srityje, tiek kuriant bei vystant kitus startuolius“, – sprendimą investuoti motyvuoja p. Tamošiūnas.

https://sixads.net/

Top